Ścianka reklamowa, jako przenośne stanowisko wystawiennicze

Ścianka reklamowa, jako przenośne stanowisko wystawiennicze

Stanowisko wystawiennicze zawierające ścianki reklamowe to bardzo proste, a jednocześnie niezwykle skuteczne rozwiązanie pozwalające na promowanie marki, produktów, czy też usług firmy. Elastyczność tego rozwiązania umożliwia wykorzystywanie ścianek w różnych okolicznościach. Są narzędziem, które idealnie sprawdzi się podczas konferencji, w trakcie targów, a także w sklepach, czy podczas wydarzeń plenerowych.

Możliwości zastosowania ścianki reklamowej. 

Dzięki nieograniczonym możliwościom, jakie oferują ścianki reklamowe, firma ma możliwość dotarcia do szerokiego grona potencjalnych odbiorów. Jest to forma reklamy, która może pełnić funkcję reklamową, informacyjną, a jednocześnie może stanowić element dekoracyjny np. w salonie kosmetycznym. Możliwość spersonalizowania ścianki, poprzez zastosowanie odpowiedniej grafiki i wykorzystanie logo firmy, daje nieograniczone możliwości przedstawienia oferty.
Szybkość i łatwość montażu ścianki reklamowej powodują, że jest to niezastąpione narzędzie w każdej firmie. Łatwość obsługi ścianki reklamowej, a także możliwość przenoszenia, pozwalają na korzystanie z niej także w charakterze tła stanowiska wystawienniczego, podczas ekspozycji oferowanych produktów np. podczas targów branżowych. 

Rodzaje ścianek reklamowych.

Rozróżniamy wiele rodzajów ścianek reklamowych. Należy pamiętać o możliwości indywidualnego dopasowania ścianki do potrzeb firmy:

Ścianki tekstylne to rozwiązanie przeznaczone dla firm, które regularnie przeprowadzają prezentację firmy. Ścianki reklamowe tego typu, wykonywane są z lekkiego aluminium, dzięki czemu konstrukcja ścianki jest lekka,
a przez to łatwa w obsłudze. Ścianki charakteryzują się różnorodnością kształtów m.in.: proste, narożne, prostokątne czy falowane, a także możliwością druku jedno- lub dwustronnego. Stanowisko wystawiennicze wyposażone w taką ściankę staję się już niemal standardem.

Ścianki typu Pop-up to system przeznaczony do prezentowania firmy podczas targów, konferencji lub imprez plenerowych. Kluczowym elementem jest łatwość i szybkość obsługi ścianki , z którą poradzi sobie jedna osoba. Na rynku dostępne są ścianki reklamowe tego typu o różnych kształtach m.in.: proste, łukowe,
a także w kształcie litery L.

Ścianki typu Hop-up dają możliwość łatwej i szybkiej wymiany grafiki. Konstrukcja ścianki to lekki, aluminiowy stelaż. Podczas montażu ścianki nie są wymagane żadne dodatkowe narzędzia, co ułatwia proces rozkładania, a następnie demontażu ścianki. Grafika drukowana jest na tkaninie,
a następnie montowana do stelaża za pomocą rzepów. Jest to rozwiązanie, które usprawnia korzystanie z tego typu ścianki reklamowej.

Ścianki modułowe jak sama nazwa wskazuje to rozwiązanie umożliwiające połączenie ze sobą kilku pojedynczych systemów. Tego typu rozwiązanie daje możliwość korzystania z każdego modułu osobno, a także w całości. 

Bez względu na charakter prowadzonych działań reklamowych, odpowiednio dobrana
i spersonalizowana ścianka reklamowa pozwoli przykuć uwagę klientów, a jednocześnie
w profesjonalny sposób zaprezentuje ofertę firmy. 

Pomocnym może okazać się szczegółowy opis dotyczący wyboru ścianki targowej, który znajduje się tu https://scianki24.pl/wybor-scianki/

Jeżeli chcesz, żeby stoisko Twojej firmy wyróżniało się jeszcze bardziej, warto dodatkowo zainwestować w dodatkowe media, takie jak te dostępne na stronie https://www.wielkoformatowy24.pl/

O tym jednak więcej w następnych wpisach.

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *