Motywacja pracowników na targach
Motywacja pracowników na targach

Motywacja pracowników na targach

Odpowiednia motywacja stanowi jeden z kluczowych czynników ostatecznego sukcesu w sprzedaży czy marketingu. Odpowiednie nastawienie, mające swoje odzwierciedlenie choćby w mowie ciała i postawie, jaką przyjmiemy względem klientów, może zachęcić ich do skorzystania z naszych usług, bądź nabycia naszych produktów. Jak więc motywować pracowników do efektywnej pracy na targach? Jak sprawić, by oprócz wiedzy, urzekali również pozytywnym nastawieniem i proaktywnym podejściem do klienta? O tym wszystkim przeczytacie poniżej!

czytaj całość »
Jak przygotować się do targów? (cz.3 – promocja, kontakt z gośćmi)
Jak przygotować się do targów? (cz.3 – promocja, kontakt z gośćmi)

Jak przygotować się do targów? (cz.3 – promocja, kontakt z gośćmi)

Kiedy oszacowaliśmy już koszty, zaplanowaliśmy wygląd naszego stoiska oraz zastanowiliśmy się nad jego zapleczem, oraz obsługą, pora pomyśleć o promocji i komunikacji z klientami, zarówno tej wizualnej, jak i bezpośredniej. Jak zapewnić odpowiednią promocję naszego stoiska wystawienniczego? Jak zainteresować odbiorców swoją ofertą? Jak powinien wyglądać kontakt z gośćmi? O tym wszystkim w trzeciej i ostatniej części poradnika pt. „Jak przygotować się do targów?

czytaj całość »
Jak przygotować się do targów? (cz.2 – przygotowanie i obsługa stoiska)
Jak przygotować się do targów? (cz.2 – przygotowanie i obsługa stoiska)

Jak przygotować się do targów?
(cz.2 – przygotowanie i obsługa stoiska)

Gdy już podjęliśmy decyzję o uczestnictwie w targach, wybraliśmy już interesującą nas imprezę, przeliczyliśmy wstępne koszty. Teraz pozostaje skupić się na przygotowaniu samego stoiska wystawienniczego, zaplanowaniu jego formy, kształtu, przeanalizowaniu przydzielonej nam przestrzeni, organizacji personelu oraz wszystkich spraw z nim związanych. Jak przygotować mobilne stoisko wystawiennicze? Jak powinna zachowywać się obsługa? Zapraszamy do lektury cz. 2 poradnika o przygotowaniach do targów.

 

czytaj całość »
Jak przygotować się do targów? (cz. 1 – określenie celu, wybór imprezy, kalkulacja kosztów)
Jak przygotować się do targów? (cz. 1 – określenie celu, wybór imprezy, kalkulacja kosztów)

Jak przygotować się do targów?
(cz. 1 – określenie celu, wybór imprezy, kalkulacja kosztów)

Pojawienie się na targach to spore wydarzenie dla firmy. Jednak samo uczestnictwo nie gwarantuje jeszcze sukcesu. Jak więc dobrze przygotować się do targów, aby wniosły one określoną wartość dodaną dla naszej firmy? Jak oszacować koszty?

Jak powinno wyglądać nasze stoisko wystawiennicze? Zapraszamy do lektury naszego 3-częściowego poradnika, który pomoże odpowiednio przygotować się do targów i odnieść na nich sukces!

Część 1: ustalenie celu, wybór imprezy, kalkulacja kosztów.

 

czytaj całość »
Jakie koszty uwzględnić podczas planowania budżetu przeznaczonego na udział w targach?
Jakie koszty uwzględnić podczas planowania budżetu przeznaczonego na udział w targach?

Jakie koszty uwzględnić podczas planowania budżetu przeznaczonego na udział w targach?

Udział w targach branżowych to ogromna szansa, ale też spore wyzwanie, aby przedstawić się w odpowiedni sposób szerszemu gronu odbiorców oraz pokazać swoje usługi i produkty bezpośrednio klientowi. Dlatego też udziału w targach nie powinniśmy tak naprawdę rozpatrywać w kontekście „kosztów”, a bardziej „inwestycji”. Ile kosztuje przygotowanie stoiska wystawienniczego? Jakie wydatki powinniśmy wziąć pod uwagę w naszym kosztorysie? Zapraszamy do lektury poniższego artykułu.

czytaj całość »
Dlaczego warto wziąć udział w targach – 5 największych korzyści
Dlaczego warto wziąć udział w targach – 5 największych korzyści

Dlaczego warto wziąć udział w targach – 5 największych korzyści

Budowanie pozycji rynkowej to złożony proces, na które składa się wiele czynników. Znaczenie ma nie tylko jakość oferowanych usług czy wachlarz produktów, lecz również sposób ich prezentacji oraz kontakt z klientem. Jednym z najlepszych sposobów do umocnienia swojego wizerunku jest obecność na wszelkiego rodzaju targach czy wydarzeniach branżowych, które to stwarzają niepowtarzalną okazję do bezpośredniej interakcji z klientem. Targi zapewniają więc obopólne korzyści, dla wystawców, jak i zwiedzających. O jakich korzyściach mowa? Dowiecie się z lektury poniższego artykułu.

czytaj całość »
Czym się różni tradycyjne stoisko targowe od mobilnych systemów wystawienniczych?
Czym się różni tradycyjne stoisko targowe od mobilnych systemów wystawienniczych?

Czym się różni tradycyjne stoisko targowe od mobilnych systemów wystawienniczych?

Rynek marketingu wystawienniczego nieustannie się rozwija. Dynamiczne zmiany, jakie w nim zachodzą, skłaniają do korzystania z coraz to nowszych rozwiązań. Oprócz tradycyjnych stoisk wystawienniczych, na imprezach targowych czy konferencjach coraz częściej możemy spotkać różnego rodzaju mobilne systemy wystawiennicze.
Czym różnią się one od tradycyjnych stanowisk i czy warto na nie postawić?

czytaj całość »
Dlaczego warto kupić ściankę sponsorską?
Dlaczego warto kupić ściankę sponsorską?

Dlaczego warto kupić ściankę sponsorską?

Sponsorowanie, bądź też obejmowanie patronatem wydarzenia stanowi świetną okazję do budowy określonego społecznego wizerunku, jak również zwiększenia rozpoznawalności naszej marki. W celu lepszego wyeksponowania naszej obecności na tle innych firm, przydaje się wtedy profesjonalnie przygotowana ścianka sponsorska.

Co to jest ścianka sponsorska? Kiedy przydaje się taka ścianka? Czy i dlaczego warto ją mieć? Odpowiedzi znajdziecie w poniższym artykule.

 

czytaj całość »
Ścianka pop-up jako stoisko wystawiennicze - za i przeciw
Ścianka pop-up jako stoisko wystawiennicze - za i przeciw

Ścianka pop-up jako stoisko wystawiennicze - za i przeciw

Dostępne w różnych kształtach i rozmiarach, łatwe w montażu, jak i demontażu, ścianki pop-up to rozwiązanie, które cieszy się coraz większą popularnością wśród wystawców na różnego rodzaju targach czy wydarzeniach branżowych. W poniższym artykule postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej ściankom pop-up jako nowoczesnym systemom wystawienniczym. Jakie są korzyści płynące z użycia takiej formy reklamy? Jakie ewentualne wady można wymienić? Zapraszamy do lektury.

czytaj całość »
Dlaczego warto wybrać ściankę teleskopową?
Dlaczego warto wybrać ściankę teleskopową?

Dlaczego warto wybrać ściankę teleskopową?

Wpisana już praktycznie na stałe w krajobraz wszelkich konferencji, targów czy eventów, ścianka teleskopowa stanowi idealne tło do prezentacji walorów marki. Tworzona przez nią przestrzeń graficzna niesie ze sobą duży potencjał reklamowy. A jakie są inne korzyści płynące z używania ścianki teleskopowej? Na to i inne pytania znajdziecie odpowiedź w poniższym artykule.

czytaj całość »
Ścianka reklamowa sprężynowa czy magnetyczna? Jak wybrać najlepszy system wystawienniczy?
Ścianka reklamowa sprężynowa czy magnetyczna? Jak wybrać najlepszy system wystawienniczy?

Ścianka reklamowa sprężynowa czy magnetyczna? Jak wybrać najlepszy system wystawienniczy?

Na rynku dostępne są dwa rodzaje ścianek reklamowych, jeśli weźmiemy pod uwagę sposób  ich montażu: magnetyczne i sprężynowe. Na co zwrócić uwagę podczas dokonywania wyboru otaz czym dokładnie się od siebie różnią?

czytaj całość »
6 zasad, które musisz uwzględnić projektując grafikę na ściankę reklamową
6 zasad, które musisz uwzględnić projektując grafikę na ściankę reklamową

6 zasad, które musisz uwzględnić projektując grafikę na ściankę reklamową

Nawet jeśli zdecydujemy się na najdroższą ściankę reklamową, w doskonałej jakości technicznej, to gdy jej grafika będzie kiepska, nie osiągniemy pożądanego efektu, a wręcz przeciwnie, zniechęcimy potencjalnych klientów do kontaktu z nami. Jaka zatem powinna być grafika na ściankę reklamową, aby przyciągała uwagę?

czytaj całość »
7 rzeczy, które musisz uwzględnić, by stworzyć profesjonalne stoisko wystawiennicze
7 rzeczy, które musisz uwzględnić, by stworzyć profesjonalne stoisko wystawiennicze

7 rzeczy, które musisz uwzględnić, by stworzyć profesjonalne stoisko wystawiennicze

Udział w targach powinien być dokładnie przemyślany i zaplanowany. Jeśli dobrze się do nich przygotujemy pieniądze i czas, które zainwestujemy w przygotowanie stoiska, szybko do nas wrócą. Na co zwrócić szczególną uwagę organizując firmowe stoisko wystawiennicze?

czytaj całość »
Jaki kufer do ścianki reklamowej wybrać?
Jaki kufer do ścianki reklamowej wybrać?

Jaki kufer do ścianki reklamowej wybrać?

W ofercie sklepu scianki24.pl znajdą Państwo dwa rodzaje kufrów:

-kufer miękki (kufer transportowy)
-kufer twardy (trybunka).

Poniżej znajdą Państwo informacje o tym, jakie są ich właściwości oraz czym się one różnią.

czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl