Dlaczego warto kupić ściankę sponsorską?

Dlaczego warto kupić ściankę sponsorską?
Sponsorowanie, bądź też obejmowanie patronatem wydarzenia stanowi świetną okazję do budowy określonego społecznego wizerunku, jak również zwiększenia rozpoznawalności naszej marki. W celu lepszego wyeksponowania naszej obecności na tle innych firm, przydaje się wtedy profesjonalnie przygotowana ścianka sponsorska. Co to jest ścianka sponsorska? Kiedy przydaje się taka ścianka? Czy i dlaczego warto ją mieć? Odpowiedzi znajdziecie w poniższym artykule.

Czym jest ścianka sponsorska?

Wykorzystywana w trakcie różnego rodzaju wydarzeń, targów, szkoleń organizowanych, bądź sponsorowanych przez Twoją firmę, ścianka sponsorska to ścianka reklamowa typu pop-up przygotowana specjalnie pod dany event. Podkreślająca Twoje atuty, zwiększająca świadomość na temat marki, stanowiąca świetne tło do podejmowanych przez Ciebie działań. Ceniona za wygodną, modułową konstrukcję, umożliwiającą łatwy montaż. Bardzo często ścianki sponsorskie wykorzystuje się też w roli tzw. ścianek prasowych. Ustawione w tle podczas konferencji prasowych stanowią subtelny, lecz niezwykle skuteczny przekaz podprogowy, trafiający bezpośrednio do odbiorców. Dlatego też warto zadbać o odpowiednią ekspozycję logotypów. Większa ich liczba oznacza większą szansę, iż logo firmy zostanie uwiecznione na zdjęciach lub w relacjach telewizyjnych.

Czy warto kupić ściankę sponsorską?

Utrwalenie swojego wizerunku w świadomości zarówno marketingowców, jak i zwykłych klientów, to niezwykle ważny element promocji firmy. Tym bardziej w dobie mediów społecznościowych, dzięki którym nasze logo czy slogan mogą obiec świat w zaledwie kilka sekund, stwarzając wokół marki szum medialny. Angażując się w sponsoring, wysyłamy nie tylko jasny sygnał o naszym poparciu dla danej akcji czy inicjatywy, ale również pokazujemy, że jesteśmy firmą o pewnej, stabilnej pozycji na rynku. Dlatego tak istotne jest stworzenie profesjonalnego stoiska, które w sposób nienachalny zapisze się w pamięci odwiedzających. Ścianki sponsorskie dostępne są w różnorodnych rozmiarach, dzięki czemu możesz wybrać najbardziej odpowiednią do swoich potrzeb. Oparte na metalowym stelażu, który łatwo złożysz i zdemontujesz w kilka minut, zmieszczą się do kufra dołączanego w zestawie. Nadrukowane metodą eko solwentową grafiki są gwarancją najwyższej jakości detali, zapewniając niezwykłe nasycenie barw oraz pełną paletę kolorów. Projektując ściankę pamiętajmy, aby logotypy nie nachodziły na łączenie brytów, gdyż może nastąpić niewielkie przesunięcie „logotypu” i efekt końcowy straci na jakości.

Podsumowując

Ścianki sponsorskie są stosunkowo tanim, lecz niezwykle skutecznym sposobem podkreślenia naszej obecności podczas różnego rodzaju wydarzeń. Wysyłają one subtelny, lecz klarowny przekaz do mediów, marketingowców, jak i przede wszystkim klientów, budując naszą reputację. Jeżeli zastanawiacie się Państwo nad wyborem ścianki sponsorskiej, bądź prasowej, zachęcamy do kontaktu z naszymi doradcami, którzy pomogą stworzyć idealny projekt.