Czy ścianki reklamowe są wielokrotnego użytku?

Czy ścianki reklamowe są wielokrotnego użytku?

Chcesz zainwestować w różnego rodzaju działania reklamowe ale nie wiesz, czy zakupione produkty marketingowe posłużą przy więcej niż jednym wydarzeniu? Czy ścianka reklamowa i zalety ścianki reklamowej są wystarczające by zdecydować się na to rozwiązanie? Ten artykuł pomoże Ci znaleźć odpowiedź na to pytanie!

Ścianka reklamowa na dobre i złe?

Podczas prezentacji firmy, produktu, bądź wydarzenia pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Odbiorcy zwracają uwagę na jasny i czytelny przekaz, pozwalający na szybkie zorientowanie się w czym rzecz. Zapewne właśnie dlatego ścianka reklamowa jest jednym z najpopularniejszych materiałów marketingowych na rynku. Ale czy jest na tyle trwała, że posłuży nam na dłużej?

Zalety ścianki reklamowej to głównie fakt, że nie tylko stanowią przyciągający uwagę widok, ale są bardziej trwałe od tradycyjnych plakatów. Produkt jest w pełni uniwersalny, ma wiele zastosowań i z pewnością stanowi inwestycję w promocję profilu marki.

Ważną informacja dla klientów, którzy są zainteresowani zakupem ścianki reklamowej  bądź są jej posiadaczami jest fakt, iż konstrukcję kupujemy raz, ale grafikę możemy wymieniać kiedy tylko chcemy!

Ścianka reklamowa- trwałość systemu

Konstrukcja ścianki pop-up wykonana jest z profili aluminiowych, lekkich, ale odpornych na częste składanie i rozkładanie –kolejna zaleta produktu takiego jak ścianka reklamowa to fakt, że konstrukcja pop-up jest bardzo solidna- niektórzy producenci potrafią dać na nią gwarancję nawet na 5 lat! Mimo ciężkiego żywota stelaży to nierzadko przy prawidłowej eksploatacji dociągają one nawet do dziesięciu lat.

Wydruki zaś przewidziane są na roczny bezproblemowy przebieg użytkowania. Zresztą w ciągu roku z reguły wiele się dzieje w firmach – pojawiają się nowe produkty, usługi, firma zmienia logo – wtedy właśnie przychodzi czas na zmianę grafiki. Ścianka reklamowa to rozwiązanie, gdzie mając już stelaż kupujemy tylko wydruki.

Posiadacze ścianek muszą pamiętać też, że elementem, który przyczynia się do przedłużenia  żywotności paneli z grafiką  jest sposób ich przechowywania.

Dlatego :

  1. Rozkładając ściankę rób to według instrukcji!
  2. Grafikę zwijaj zawsze do środka – dzięki temu unikniesz uszkodzeń mechanicznych i niepotrzebnych zabrudzeń!
  3. Nigdy nie rzucaj elementami ścianki reklamowej !
  4. Do czyszczenia wydruków używaj środków ogólnie dostępnych, nawet płyn do mycia naczyń da radę!

Miejsca zawieszenia paneli graficznych na stelaż są najsłabszym punktem całej konstrukcji, stąd zalecana jest szczególna ostrożność przy zakładaniu i ściąganiu paneli ścianki pop-up. Panele z grafiką jako element wymienny to koszt około połowy wartości całej ścianki wystawienniczej, więc warto o nie zadbać. Jednak nawet pomimo tych słabości, zalety ścianki reklamowej przesłaniają je wszystkie.