Czy ścianki reklamowe są wielokrotnego użytku?

Chcąc zainwestować w różnego rodzaju działania reklamowe warto się upewnić, czy zakupione produkty marketingowe posłużą nam nie tylko przy jednym wydarzeniu, ale i przy następnych eventach.

Podczas prezentacji firmy, produktu, bądź wydarzenia pierwsze prażenie jest najważniejsze. Odbiorcy zwracają uwagę na jasny i czytelny przekaz, pozwalający na szybkie zorientowanie się w czym rzecz. Zapewne właśnie dlatego ścianki reklamowe są jednym z najpopularniejszych materiałów marketingowych, ale czy są na tyle trwałe, że posłużą nam na dłużej?

Ścianki reklamowe mają tą zaletę, że nie tylko stanowią przyciągający uwagę widok, ale są bardziej trwałe od tradycyjnych plakatów. Produkt jest w pełni uniwersalny, ma wiele zastosowań i z pewnością stanowi inwestycję w promocję profilu marki.

Ważną informacja dla klientów, którzy są zainteresowani zakupem ścianki bądź są jej posiadaczami jest fakt, iż konstrukcję kupujemy raz, ale grafikę możemy wymieniać kiedy tylko chcemy!

Konstrukcja ścianki pop-up wykonana jest z profili aluminiowych, lekkich, ale odpornych na częste składanie i rozkładanie – konstrukcja pop-up jest na tyle solidna, że niektórzy producenci potrafią dać na nią gwarancję nawet na 5 lat! Mimo ciężkiego żywota stelaży to nierzadko przy prawidłowej eksploatacji dociągają one nawet do dziesięciu lat.

Wydruki zaś przewidziane są na roczny bezproblemowy przebieg użytkowania. Zresztą w ciągu roku z reguły wiele się dzieje w firmach – pojawiają się nowe produkty, usługi, firma zmienia logo – wtedy właśnie przychodzi czas na zmianę grafiki. Mając już stelaż kupujemy tylko wydruki.

Posiadacze ścianek muszą pamiętać też, że elementem, który przyczynia się do przedłużenia  żywotności paneli z grafiką  jest sposób ich przechowywania.

Dlatego :

  1. Rozkładając ściankę rób to według instrukcji!
  2. Grafikę zwijaj zawsze do środka – dzięki temu unikniesz uszkodzeń mechanicznych i niepotrzebnych zabrudzeń!
  3. Nigdy nie rzucaj elementami ścianki reklamowej !
  4. Do czyszczenia wydruków używaj ogólnie dostępnych, nawet płyn do mycia naczyń da radę!

Miejsca zawieszenia paneli graficznych na stelaż są najsłabszym punktem całej konstrukcji, stąd zalecana jest szczególna ostrożność przy zakładaniu i ściąganiu paneli ścianki pop-up. Panele z grafiką jako element wymienny to koszt około połowy wartości całej ścianki wystawienniczej, więc warto o nie zadbać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *